Friday, March 8, 2013

Garonne

Photographer: Pierre

On the Garonne side, a place where I love to walk, especially when the sun is shinning. A very beautifull day that let me wear less warm clothes with some pieces that you already know. I chose to wear warm shades as the walls of the city and also because I love those shades, especially during winter, I think it brings a little bit of heat when you are freezing. So, to come back to the subject, I chose to mix several printed, a geometric print scarf and snake print pants and I'm also wearing my lovely sessùn jacket that I definitely adore. 
What do you think about the mix of printed and my whole outfit?

Les bords de la Garonne, un endroit magnifique où j'aime aller marcher, surtout lorsqu'il fait beau comme ce jour-ci. Une superbe journée qui me donne l'occasion de composer un look un peu moins chaud que d'habitude avec certaines pièces que vous connaissez déjà et de nouvelles qui se marient parfaitement je trouve. Je suis dans des tons chauds comme les murs de la jolie ville de Toulouse et aussi parce que j'adore ces couleurs qui apportent de la gaieté à n'importe quel jour d'hiver. Pour en revenir à nos moutons, j'ai fait un mix d'imprimés avec une écharpe à imprimé géométrique et un pantalon imprimé python et j'ai ressorti ma petite veste sessùn que j'adore. 
Que pensez vous de ce choix de couleurs et d'imprimés?


























3 comments:

  1. Lovely, amazing pants! I'm following u via GFC abd facebook please do the same :) kiss!


    New post on Tati loves pearls

    Tati loves pearls facebook page

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your lovely comment, I follow you on facebook and I a new google followers too ;) I love your blog!!!

      Delete
  2. Love this outfit! :) your scarf is so original!

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete